بسیاری از کسبه و تجاری که در زمینه های اقتصادی فعالیت دارند مطمئنا همواره چه در محیط کاری و چه در منزل اموال و مدارکی دارند که نیاز است تا به صورت شبانه روزی از آنها محافظت شود تا از سرقت آنها جلوگیری شود. به طور معمول کسبه پول نقد، طلا، اسناد، دسته چک ها و دیگر مدارک خود را یا در محل کار و یا منزل خود نگهداری می کنند از این رو لازم است تا آنها را در گاوصندوق های ایمن قرار دهند.گاوصندوق خانگی یکی از آن دست گاوصندوق هایی هستند که متناسب با قرار گیری در محیط خانه طراحی و ساخته می شوند و می توان از آنها در پذیرایی ، اتاق خواب و حتی به صورت مخفیانه در درون دیوار ها نیز استفاده نمود.


انواع گاوصندوق خانگی

گاوصندوق خانگی یکی از مدل های مختلف گاوصندوق می باشد که از آن برای محافظت بیشتر اموال و دارایی های با ارزش در برابر سرقت استفاده می شود. گاوصندوق هایی که امروزه تولید می شوند در دو نوع دیجیتالی و دستی خواهند بود که هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به خود خواهند بود. در نوع دستی گاوصندوق خانگی رمز گذاری بر روی آن به وسیله قفل های رمز نگاری شده دایره ای می باشد که معمولا از یک الی سه واحد رمز نگاری تشکیل شده است و برای باز کردن گاو صندوق لازم است تا هر سه رمز نگار به درستی تعیین شده باشند و در ادامه قفل نهایی را به کمک کلید گاو صندوق باز کرده و محتویات داخل آن را افزایش یا کاهش داد. نوع دیجیتالی گاو صندوق خانگی نسل پیشرفته گاو صندوق نامیده می شود. این مدل از گاوصندوق نیازی به کلید نداشته و به کمک رمز های عددی با استفاده از صفحه کلید الکترونیکی بازگشایی می شود. با توجه به امنیت بالاتری که این مدل از گاو صندوق دارد استفاده از گاو صندوق دیجیتالی به عنوان گاو صندوق خانگی رواج بیشتری داشته و در صورتی که شما نیز به دنبال گاو صندوق خانگی مناسبی برای مراقبت از ابزار ، وسایل و اموال خود هستید می توانید از این نوع گاو صندوق اری و استفاده نمایید.

 

گاو صندوق خانگی از راه های گوناگون

برای  گاوصندوق خانگی راه های مختلفی وجود دارد، یکی از پر دردسر ترین و زمانبر ترین کارها برای گاوصندوق خانگی حضوری آن از گاه های سطح شهر می باشد. در صورتی که قصد گاو صندوق به صورت حضوری را داشته باشید می بایست وقت خود را صرف پیدا کردن گاه هایی در این زمینه نموده و سپس حضوری به آنها مراجعه نموده و نسبت به تهیه گاوصندوق خانگيمورد نظر خود اقدام نمایید. راهی ساده تر برای این منظور آن است که شما به وب سایت های گاهی ارائه دهنده انواع گاو صندوق مراجعه نموده و پس از مطالعه مشخصات و امکانات و ویژگی های هر یک از این گاوصندوق ها نسبت به آنلاین گاوصندوق مورد نظر خود اقدام نمایید تا در مدت زمان کوتاهی برای شما درب منزلتان ارسال و تحویلتان شود.


دوربین مدار بسته و متعلقات گاوصندوق ,صندوق ,خانگی ,استفاده ,اموال ,نمایید ,گاوصندوق خانگی ,صندوق خانگی ,اقدام نمایید ,مراجعه نموده ,گاوصندوق هایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای بررسی فقهی نجوا در زبان اجنبی صحبت کردن سایت مدرن . پسورد دانشگاه ها برای دانلود مقاله - اکانت دانشگاهی ملک اجاره ای