اگر شخصی متقاضی اقامت آلمان از طریق کار در قسمت دعوت نامه کاری باشد باید در ابتدا کارفرما در کشور آلمان ( که دارای بسیاری از شرایط مالی و مالیاتی و حقوقی است ) در اداره مهاجرت و اداره کار این کشور درخواست خود را برای دعوت نامه کاری تکمیل نماید ، این موضوع حائر اهمیت است که باید تمامی شرایط شخص کارمند یا کارگر را باید در این فرم ها پر کند .

پس از ارائه این اطلاعات شخصی از جمله سن ، تحصیلات ، سابقه کار ، سطح زبان و سایر مهارت ها و غیره ، باید این جایگاه شغلی در آلمان ۳ ماه آگهی شود و پس از آن اگر شخصی متقاضی و یا واجد شرایط نبود از این مرحله خواهد گذشت و در مرحله بعد وارد می شود ، این امر به این علت است تا زمانی که در این کشور نیروی متخصص داخلی حضور دارد امکان ارسال دعوت نامه نخواهد بود .

در مرحله دوم باید در نظر داشت که شخص کار فرما باید موقعیت شغلی خود را در تمامی کشور های اتحادیه اروپا آگهی کند که این شامل تمامی نیروهای متخصص اروپایی خواهد بود ، لذا اگر در این مرحله ۳ ماهه هم اگر شخصی متقاضی و یا واجد شرایط پیدا نشد شخص کارفرما می تواند برای کارمند یا کارگر مورد نظر در خارج از اتحادیه اروپا دعوت نامه کاری ارسال نماید .


تیتر اخبار روز ایران کشور ,شرایط ,مرحله ,شخصی ,نامه ,دعوت ,دعوت نامه ,شخصی متقاضی ,نامه کاری ,اتحادیه اروپا ,واجد شرایط منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تکنولوژی انواع روش های برندسازی لینک یاب خرید اینترنتی پای نتورک چیست؟ معرفی محصولات ttelectronic دانلود رایگان خریدو فروش ووچرپرفکت مانی وبیت کوین عشق ماندگار