نمایندگی کارچر آلمان- محصولات کارچر- آرکا تجارت

نمایندگی کارچر کرشر karcher

نمایندگی کارچر آلمان- آرکا تجارت نمایندگی  محصولات کارچر آلمان

 

نمایندگی کارچر آلمان karcher

شرکت کارچر آلمان (کرشر- کارشر) در زمینه تولید تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی، فعالیت خود را از سال 1935 در کشور آلمان آغاز نمود و در حال حاضر به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات نظافتی در دنیا است. شرکت  کارچر karcher دارای ده هزار نیروی کار بوده و در شصت (60) کشور دنیا نماینده فعال دارد. گروه توسعه صنعتی و بازرگانی آرکا تجارت با چندین سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه محصولات نظافت صنعتی، اقدام به اخذ نمایندگی کارچر (کرشر karcher)  آلمان نموده است. این شرکت در زمینه ارائه و  محصولات کارچر و خدمات پس از کارچر، از نیروهای تحصیل کرده و متخصص در این زمینه بهره برده است تا بتواند در بهبود کیفیت نظافت در کشورمان گام موثری را بردارد.

نمایندگی کارچر آلمان- آرکا تجارت نمایندگی  محصولات کارچر آلمان

 

شرکت آرکا تجارت نمایندگی کارچر

شرکت بازرگانی آرکا تجارت به عنوان نمایندگی کارچر آلمان، محصولات خود را یکسال گارانتی کرده است. همچنین این تجهیزات نظافت صنعتی دارای 10 سال خدمت پس از (محصولات karcher)هستند.

تنوع محصول در نمایندگی کارچر (آرکا تجارت)

محصولات شرکت آرکا تجارت دارای تنوع بالایی می باشند. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایندگی کارچر آلمان در ایران

شرکت آرکا تجارت نمایندگی محصولات کارچر (کرشر) karcher در ایران، سعی در تامین قطعات و لوازم یدکی محصولات کارچر نموده است تا مصرف کنندگان عزیز با خیالی آسوده محصولات کارچر karcher را استفاده نمایند.

دفتر نمایندگی کارچر در تهران

دفتر مرکزی گروه صنعتی و بازرگانی آرکا تجارت در تهران واقع شده و هموطنان عزیز می توانند برای مشاوره درباره محصولات کارچر karcher با کارشناسان تماس بگیرند. برای اطلاع از آخرین مدل دستگاه های موجود، تعمیر و خدمات پس از آنها و نیز سایر اطلاعات فنی منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

نمایندگی کارچر در شهرستان

در خصوص اطلاع از آدرس نمایندگی کارچر در شهرستان ها نیز می توانید با شرکت آرکا تجارت تماس بگیرید:

نمایندگی کارچر در کرج

نمایندگی کارچر در شیراز

نمایندگی کارچر در اصفهان

نمایندگی کارچر در مشهد

نمایندگی کارچر در تبریز

نمایندگی کارچر در اهواز

نمایندگی کارچر در رشت


تیتر اخبار روز ایران کارچر ,نمایندگی ,آرکا ,محصولات ,صنعتی ,تجارت ,نمایندگی کارچر ,آرکا تجارت ,شرکت آرکا ,کارچر آلمان ,بازرگانی آرکا ,نمایندگی کارچر آلمان ,تجهیزات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی بخوای الان بخر تحویل بگیر arazclub آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش عکاسی کودک نوزاد freightsam222 فالکده